Hej hej

Hade en otroligt mysig dag igår, därav inget bloggande.

Vi tolv möttes vi några tjejer från klassen och satte oss på en filt ute i solen, vi pratade och fikade i några timmar innan alla var tvungna att börja röra sig. Då åkte jag och köpte mina skor som jag ska ha på studenten och sedan direkt in till stan där jag mötte mamma. Vi gick i affärer och bestämde att vi skulle ha en riktigt mysig kväll med grillning, lite vin, jordgubbar och film. Dock hann klockan bli så mycket så det hela slutade med att vi åt tacos och tittade på tv haha. Lite senare kom även Robin över så vi satt alla tre och tittade på law abiding citizen.

Igår var det verkligen otroligt mysigt väder ute, sol och varmt! Idag däremot inte alls lika kul, har ingen energi alls. Men något ska jag nog orka göra. Hörs lite senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0