Not so long anymore

Isabelle my friend you inspried me! Nu måste jag också använda min svarta långklänning, så har spenderat nån timme nu på kvällen med att sy upp den (trots att jag är ganska lång ,172, så var den för lång) för att kunna använda den imorgon.

Så känn dig smickrad för imorgon kommer jag se ut som du gjorde idag... nästan haha.

Trots att det känns som att jag inte har gjort så mycket alls idag så har jag ju faktiskt gjort en del. Som jag nämnt ungefär 48 000 gånger redan så har vi målat lakan, efter det åkte jag hem och fixade lite på baksidan, tömde diskmaskinen, fixade klänningen och fållade även upp en tröja som jag klipte av föra några dagar sedan. Okej det kanske inte var så mycket men lite nytta har jag gjort.

Imorgon däremot kommer dagen bestå av endast massa fix inför min studentmottagning på onsdag och mitt i allt detta studentkaos ska jag lyckas ta mig till frisören för att färga utväxten på håret. Så imorgon när ni sitter och tar det lugnt hemma, tänk lite extra på mig som rusar runt och försöker gör allt samtidigt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0