som ett barn

godmorgon!
Sovit gott allihopa?

Det har jag, jag sov som ett litet barn i min nyböddade säng. Jag får ganska lätt för mig saker jag måste göra, vänta jag ska förklara för er, och min nyaste grej är att när jag har bäddat rent i sängen då MÅSTE jag duscha innan jag går och lägger mig. Bara för att det blir så fruktansvärt skönt att lägga sig sen då. En annan grej är att när jag duschar så måste jag alltid ta ner själva duschen (där vattnet kommer) och skölja av benen, sen hänger jag upp den igen. Jag vet inte varför jag får för mig sånna här saker, men det händer lite titt som tätt.

Nej nu ska jag äta upp frukosten och sen börja fixa mig klart för om ca en timme så ska jag röra mig mot bussen. Ska möta några tjejer från klassen i stan :) Hörs senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0