Sommardag

Känns som att det kommer bli väldigt varmt i mina jeans idag, men annars vet jag inte vad jag ska ha på mig så det får bli såhär haha. Ska alldeles strax sätta mig ute och äta frukost, så varmt är det. Att man kan sitta ute kl nio på morgonen i linne och fortfarande tycka att det är otroligt skönt.

Igår slutade jag tidigt men åkte med Emma och Carro in till stan för att titta på skor och äta glass. Efter det åkte jag till Robin och ja jag vet inte riktigt vad vi gjorde, tvättade bilen (jag kanske inte gjorde så mycket men jag hjälpte till lite haha) och tävlade i lite allt möjligt precis som vi alltid gör. Mamma kom sedan och hämtade mig och jag spenderade resten av kvällen med att titta på tv innan jag gick och la mig vid tio tiden.

Nu ska jag gå och fixa det sista innan jag äter frukost. Vi hörs i eftermiddag, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0