sublime bronze express pro

Vad är grejen med att ge sina nya produkter så fruktansvärt långa namn? Det jag reagerade senast på just för att namnet var så fruktansvärt långt var Sublime bronze express pro. Helt seriöst HUUUUUR kommer man på ett så långt namn? Det är ju helt ologiskt. Vi säger att jag ska ut och köpa en Sublime bronze express pro, innan jag ens hittat en affär som har produkten så har jag ju glömt namnet. Nej, jag säger skippa de långa namnen och kom på något kortare.

Sublime bronze express pro, Sublime bronze express pro, Sublime bronze express pro, Sublime bronze express pro.

Nej, jag vill inte ha nån Sublime bronze express pro. För mig blir det något med kortare namn.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

lovar att du kopiera in namnet och klistra in de varje gång du skrev så du slapp skriva de sjukt överdrivna namnet haha :D

2010-05-19 @ 21:07:58
Postat av: Erika

HAHAHAHAH du känner mig bra ;D

2010-05-20 @ 08:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0