totally lost

Somnade ute i solen förut, efter en timme vaknar jag tänker att nej det är nog bäst jag reser mig upp och går in för annars kommer jag somna igen. Det hela slutar med att jag vänder huvudet åt andra hållet och somnar om. Nu har jag hur som helst vaknat och tagit mig in i huset och skuggan igen. Blev mycket springandes fram och tillbaka, till solen och till skuggan tillbaka till solen och sen in, jag får så dåligt samvete när jag sitter inne och det är fint väder ute. Det känns lixom som slöseri med sol. Därför detta springande!

Blir spinning om ett tag, känner att jag måste tagga till lite just nu! Är helt oengagerad... men det kommer nog. Hörs senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0