Trotsar det tråkiga vädret och tar ballerina

På morgonen är det alltid någonting som inte ska fungera. Antingen så är håret kaosat, sminket blir bara fel eller så är det kläderna som inte alls vill sitta eller se ut som man vill att de ska göra.

Idag var det klädernas tur att krångla. Har bytt om sisådär fyra gånger och fortfarande känns det inte bra, vll bara sätta på mig mjukisarna och lägga mig i soffan. Aber nicht! Så nu skiter jag i det och tar mina tråkiga jeans och kofta.

Slutar egentligen 13 idag men kommer nog sitta var i skolan några timmar och jobba med projektarbetet så när vi hörs igen är ännu oklart. Men någon gång senare blir det i alla fall.
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: emmaaa

Hello my little nail polish princess ;D



Har ni inte lämnat in projektet än? trodde ni var klara?

Ska vi leka något denna veckan? Efter onsdag nån gång, eller jag måste ju vara i skolan tors-fredag, men man kan ju ses på kvällen också!



puss och kram! <3

2010-05-10 @ 09:56:00
Postat av: Erika

Första inlämningen var vi klara med, men nu är det slutgiltiga som ska in på onsdag :O



Jag är ledig på onsdag också, men fredag och lördag kan jag inte på kvällen. Annars är jag free :D

Men vi hörs via telefon! :D pussss<3

2010-05-10 @ 14:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0