otroligt mysig dag

Jag är helt slut och har världens huvudvärk just nu! Helgen tar på krafterna kan jag säga.

Strax efter 11 var jag och Emma inne i stan och vid kanske fyra tiden var vi hemma igen. Det blev en otroligt mysig tur i stan och vi kom hem med både det ena och det andra. Huvudmålet var att vi skulle hitta en studentklänning till Emma och det gjorde vi, att det blev lite mer än det var bara en bonus. Jag hittade bland annat en svart lång klänning i tricot som kommer bli underbar i sommar med jeansjacka och gladiatorsandaler/flipflops. Ja, ni ser ju lite på ett ungefär hur den ser ut på bilden.


Nu är även mitt rum NÄSTAN helt klart. Otroligt skönt! Garderoben som ni ser är på plats (ni får bättre bilder i nästa inlägg), så nu är det bara nya gardiner som ska upp, fåtöljen in/andra sängen bort och väggtexten som ska upp.

Ska fortsätta vila nu så min huvudvärk går över. Vi hörs lite senare, puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

Otroligt mysig dag älskling!! Tack för hjälpen ;D <3

2010-05-02 @ 21:56:43
Postat av: Erika

Ja de va de älskling :D var så god, det va bara kul ;P <3

2010-05-03 @ 08:32:33
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0