Warning för väldigt långt inlägg (men det innehåller bilder hihi)

Några timmar senare och jag har hunnit skriva 1,5 sida på storloggen. Skönt att ha kommit igång ordentligt nu. Helst av allt skulle jag vilja bli klar med den idag men 2,5 sida till känns lite väl just nu. Vi får väl se hur mycket jag orkar med sen.

Från och med i måndags har jag knappt varit ensam alls. Okej måndagen var som vanligt men tisdagen då var det första skivan, nämligen den där vi var pacman. Det var en väldigt rolig kväll och vi skrattade och sjöng i massor.


Onsdagen sedan var det lite tufft att gå upp men vetskapen om att min egen skiva var på kvällen gjorde det en aning lättare. I skolan var alla ofokuserad och det hela slutade i att vår psykologilärare gav upp och lät oss sitta och prata om skivan. En tur till vby med lite folk från klassen och sedan mötte jag upp Malin och Jennifer vid tåget.  Väl hemma gick tiden fort och vid fyra tiden kom lite tjejer hit för att fixa det sista och dricka vin. Det blev otroligt mycket skratt och sedan bar det av mot skivan. Jag tänker inte säga mer än att kvällen var HELT JÄVLA UNDERBAR!!!!! Alla i klassen var bästa vänner och alla verkade i alla fall ha riktigt kul :D (Den andra bilden är underbar, alla skrattar verkligen!)


Torsdagen gick åt att sitta på en uteservering med Emma S, Issa och Malin. Sedan kom även Jessica dit. Efter 3-4 tim i solen så sa vi hej då och åkte hem. Malin åkte sedan hem på kvällen och lite senare blev det en promenad med Robin innan jag ramlade i säng och sov som en stock hela natten.

Fredagen, ja en lektion i skolan och sedan fastnade jag, Carro och Paulin på ett fik i Spånga i några timmar innan jag åkte hem till Robin. Där blev det fantastisk middag och sedan "så ska det låta" med hans pappa. Fredagstradition? haha. Senare på kvällen bestämde vi oss för att göra chokladbollar och titta på The box. Ingen film jag kan rekomendera då den verkligen var skum.

Lördag.. tog mig till spånga och stod ute i regnet i över 2,5 tim innan vi tillslut fick gå hem (någon kompensation till oss som var där längre för att folk inte kom? haha). Jag och mamma åke till stinsen för att äta lunch/köpa presenter och på kvällen kom Robin hit. Blev en lugn filmkväll med honom och mor.

Där har ni det.. ungefär allt jag gjort under tiden då jag inte skrivit här.
Nu, back to storloggen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0