Det är tanken som räknas?

I snart två veckor nu har jag TÄNKT att jag ska sätta mig och skriva den sista kompliteringen på kostregistreringsarbetet. Klarade tentan och var tydligen bara några poäng ifrån högsta betyg... suck. Lite surt kan jag säga att det är men herre gu måste va positiv det gick ju faktiskt riktigt bra. Ikväll är det alltså tänkt att jag på riktigt ska ta mig i kragen och skriva klart så jag får klart det sista också. Vore så skönt att kunna lägga hela den kursen åt sidan sen, för jag har insett att jag är inte riktigt redo att plugga än. I alla fall inte om jag jobbar samtidigt, det får bli det ena eller det andra. Inte både och.

Fick även med mig en bok hem från pojkvännen igår, förmodligen är det en av de få böcker han faktiskt läst och enligt honom så ska den va väldigt bra. Därför är jag nu lite sugen på att fortsätta, började nämligen lite igår men var så trött att jag somnade ifrån den efter bara några sidor.

Nej, uppdaterar er senare om hur det går.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0