Talk to me boy, lalalala

Det blev inget plugg igår, istället kom pojkvännen över så vi myste och åt glass (med maränger och strössel, bara för att få det extra sött) tills vi mådde illa. Usch! Klarar inte av när det är sådär sött längre.

Hur som ikväll måste jag skriva endel på arbetet och sedan blir det bara att ta det lugnt. Sov nämligen fruktansvärt dåligt inatt. Det började med att jag vaknade kl 00:13 och trodde kl var 06 så jag satte mig upp och satte igång tv.n. Tittade på klockan och insåg att jag inte ens sovit en timme. Resten av natten vaknade jag regelbundet i tron om att jag var tvungen att gå upp. Denna natt har alltså resulterat i en väldigt trött Erika idag.

Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha fy faan, det där har hänt mig så många gånger. man blir helt rubbad och tror att man försover sig varje gång man vaknar vilket är typ varje kvart. sjukt jobbigt!

2010-11-16 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0