I feel naked!

Efter att ha varit sjuk i en vecka så är det skönt att vara tillbaka på jobbet igen. Dock är det lite stressande hur mycket som behövs göras. Igår gick jag inte hem fören halv 7 men idag fick det vara nog strax efter fem någon gång. Har ändå fått en hel del gjort och är lite stolt över det haha. Väl hemma insåg jag att jag hade glömt mobilen på jobbet så nu är jag mobillös hela kvällen. Kanske dock är rätt skönt?

Pinsamt är i alla fall att jag varken kan mina föräldrars eller min pojkväns mobilnummer i huvudet utan var tvungen att söka på eniro haha.



Nu kl åtta ger jag även upp kvällens plugganden för att slappna av lite. Middag och tv står näst på schemat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0