Over and out

Har känts som fredag hela dagen idag. Fruktansvärt irriterande! För jag vet hur besviken jag kommer bli imorgon när jag vaknar och inser att jag måste gå upp vid kl 6. De e inte lätt inte.

Har dock tagit ikapp i stort sett allt på jobbet nu vilket är otroligt skönt! Nu återstår bara att plugga till tentan på måndag. SUCK! Jag har verkligen ingen lust alls. Det här är sista gången jag pluggar och jobbar samtidigt. När man kommer hem från jobbet vid 5/6 tiden då har man inte lust att sätta sig och plugga. NEJ NEJ NEJ! Jag protesterar. Men men, bara att bita ihop under dagen på lördag och sedan hela söndag kan ni hitta mig begravd i näringsläraböckerna.

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0