Soon Now Later

Vet ni vad jag längtar efter just nu?

Jul, eller ni vet de där dagarna strax efter jul då det nästan inte finns något annat att göra än att ligga hemma och titta på filmer. För två år sedan spenderade mamma och jag flera dagar med att bara ligga hemma och titta på tjejfilmer, helt fantastiskt. Just nu är det bara tråkigt, jag ligger ensam hemma i soffan och försöker fördriva dagarna med något. Dock orka jag inte göra så jätte mycket så jag tittar mest på meningslösa program.

Idag känns dock halsen bättre men resten börjar gå tillbaka som det var de första dagarna. Bihålorna värker... suck. Frisk nu tack!

Nu strax börjar Project runway som kanvara ett av de bästa programmen som går på tv.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Robin får ta hand om dig!

2010-10-14 @ 20:01:04
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0