Tenta

Har suttit med sluttentan hela dagen idag så nu känner jag mig helt slut i huvudet, dock väldigt skönt att ha det överstökat. Vet redan att jag klarade VG på del 1, så nu återstår det bara att vänta på resultatet på del 2 och 3 också. Jag har inte allt för höga förväntningar faktiskt. DOCK ska detta firas, på fredag blir det utgång för att fira att både jag och Issa har gjort våra tentor. Hahah det finns alltid något att fira.

Hur som haver så ska jag nu spendera kvällen med att bara ta det lugnt och slappna av (ska iof färga håret också men) för imorgon blir det jobb igen. Ska bli skönt att gå dit igen, trivs så otroligt bra!

Kände mig riktigt höstig nyss när jag åkte in till vby för att köpa hårfärg. Däremot så insåg jag, bara några steg utanför dörren, att det hade varit väldigt skönt med dunjacka. Det var KALLT.

Nu ska jag lägga datorn åt sidan, för vi har spenderat alldeles för mycket tid med varandra idag. Så hörs vi alla imorgon eller något.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0