Weekend

Det blev en lugn helg trots andra planer. Var för trött för att uppskatta en riktig utgång och istället hämtade älskade pojkvän upp mig efter den super goda middagen. Vi tillbringade resten av kvällen halvsovandes i hans soffa innan jag vid ett tiden gav upp och gick och la mig. Igår hände det inte allt för mycket. Övningskörde till Nackaforum och tillbaka, inhandlade ett par skinnhandskar och sedan somnade jag i soffan vid niotiden. Robin kom vid tolv och då tittade vi på halva "Miracle on ice". Så idag då? Jag har pluggat, köpt ljus på IKEA, bytt gardiner och satt upp min väggtext. Nu är jag helt slut vilket inte är så konstigt med tanke på att jag har blivit riktigt ordentligt förkyld.

Ska däcka lite snabbt på sängen nu innan det blir middag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0