Eh oj va aha?

Det var en riktigt riktigt riktigt riktigt (kan säga det många gånger till men det känns som det räcker där) mysig kväll! Skräckfilm och skitsnack, det säger väl allt, kan inte bli så mycket bättre än så asså. Speciellt när man är med helt underbara flickor.

Just nu känner jag att jag borde sova, men jag är inte trött. Eller jo där ljög jag. Jag är trött, väldigt trött men jag känner inte för att sova. Jag vill vara vaken hela natten precis som jag brukade göra förr, för några år sedan. Jag vill känna mig lite några år yngre för en stund, 3-4 år sådär. En 15/16 årig Erika som alltid var vaken länge, trotts att hon skulle upp tidigt, som skrev hela hela tiden. Bara för att hon gillade det. Lite nostalgi bara för en kort stund.

Vad har förändrats från då till nu? Jag somnar kl 12 på kvällen/natten helt utmattad, jag skriver aldrig längre, jag får rösta(!), jag jobbar, jag har vuxit upp lite grann. Tro inte att jag är missnöjd, verkligen inte. Så lycklig som jag är nu tror jag aldrig att jag har varit! Min familj är underbar, mina vänner är underbara, min pojkvän är underbar... behöver jag fortsätta?

Jag ska sluta svammla nu och istället ta tillvara på nuet. Jag ska sova, för det är precis det jag behöver. Inte vara vaken hela natten och göra ingenting.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0