Ett erkännande

autumnday

Jag ska erkänna en sak, och det är att jag HATADE Acne pistols förut, modellen och allt var för mig "tant skor". Aldrig i livet att jag säett på mig ett par sånna sa jag då. Nu ett år senare så har jag vänt om lite, de är fortfarande lite tantiga men nu på ett coolt sätt. Kanske är det därför jag sitter här nu lite fattigare men ett par skor rikare. Okej det är inte ett par äkta acne utan ett par i min prisklass, de ser lite annorlunda ut och jag valde de just för att de inte skulle se likadana ut. Nu är jag riktigt glad över mitt köp, hade det varit för ett år sedan då hade jag nog inte ens gett skorna en blick inne i affären. Jo kanske förresten men den blicken hade varit tätt följd av en sarkastisk kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0