Förlåt hörrni

Jag är trött... trött trött trött trött. Kansäga det hur många gånger som helst och ändå känns det inte överdrivet. För vet ni vad... jag är trött. Det är det enda jag är nu förtiden. Jag går upp strax efter 6 på morgonen och kommer hem vid 19 på kvällen igen. Heltids jobb, två kurser, körteori och övningskörning... det känns som att jag har tagit mig vatten över huvudet. Nej appropå mycket att göra jag kanske borde plugga lite... det gjorde jag ju trots allt inte igår. Det mer lockande valet var att spendera en kväll med min älskling och jag är väldigt glad att jag gjorde det istället. Dock har jag mer att ta igen nu.

Var hos tandläkaren idag också, vilket gjorde att jag missade två timmar på jobbet. Därför var jag tvungen att lämna massa saker ofärdiga vilket betyder att jag har ännu mer att göra imorgon.

Fy fan vad jag klagar men det är ganska skönt att få ut det såhär istället för att gå runt och berätta det för alla, nu ger jag er i alla fall ett val. Vill ni inte läsa, ja då behöver ni inte göra det. Snällt va?

Skärpning... sluta klaga nu Erika och gör något vettigt utav det, använd tiden att plugga istället.
Hörs sen, (nu lovar jag att jag ska försöka uppdatera mer. Jag lovar!)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0