Good girl

Tights, sockor, stooor kofta, inbakadfläta och världens mysigaste filt så har jag spenderat de senaste timmarna. Ja och såklart datorn i knät. En hel del plugg har blivit gjort (klarade energitestet) och har skrivit på mitt arbete. Dock såg jag nu (efter att jag har stressat ihjäl mig över att inte hinna klart) att inlämningen va framflyttad en månad och gruppinlämningen borttagen. Jag tackar och bugar!

Det har varit en väldigt effektiv dag idag och jag har fått massor gjort vilket känns jätte bra. Nu är jag däremot redo att hoppa i lite "piffigare" kläder och bege mig hem till pojkvännen, eller ja det vill säga när han är klar med golfen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0