Hemlis

Jag ska erkänna en sak för er och det är att jag har börjat älska mitt I.D smink. (Och Issa, nu vet jag att det inte är Isadora haha). Köpte ett startpaket för länge sedan men har aldrig riktigt börjat använda det, förens nu och jag är helt fast. Det kan verkligen inte bli dåligt och det sitter kvar hela dagen och kvällen. Fantastiskt! Sen att det känns som att man är helt osminkad också ja det är ju bara ett plus.

Nu ska jag därför fortsätta sminka mig och sedan hitta nå biovänliga kläder till kvällen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

har använt de sminket i säkert 4 år nu.. älskar de! :)

2010-09-10 @ 19:47:19
Postat av: Erika

de e helt underbart alltså :D

2010-09-16 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0