Kanske inte är så vuxen trots allt

Efter att rikigt bra vecka hittills så har jag haft en riktig skitkväll ikväll. Har blivit bortskämd med hämtning efter jobbet och sedan middag direkt hemma hos Robin, jag har haft sovsällskap varje natt i nästan en vecka och sällskap i allmänhet hela tiden.

Ikväll är jag ensam helt ensam och det var riktigt länge sedan jag verkligen kände mig så ensam som jag har gjort denna kväll. Tur att man har kompisar som räddar en, Jessica är min räddning ikväll. Nu har kvällen dock övergått i lite plugg fram tills Idol och efter det tänkte jag faktiskt krypa i säng. För imorgon blir det jobb och sedan ska jag på hockey på kvällen :O

Vi hörs mina kära
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0