Wink Wink

God dag mina kära.

Har lunch just nu, eller egentligen tänkte fortsätta jobba direkt efter att jag har skrivit klart det här. Slutar halv fem idag men blir kvar en timme och pluggar, efter det så åker jag direkt till kusinerna. Solen skiiiiner ute just nu och det ser riktigt varmt ut så jag har svårt att tänka mig att det bara ska vara 8 grader ute på lördag :O. Helt hysteriskt!

Jag har egentligen inte så mycket att berätta för er, eller jo en sak. De nya affärerna vid flyglala (vad det nu heter, i bromma) öppnar idag. Så min plan är att åka dit på dagen på lördag kanske. Någon som är sugen att hänga på? (flickor blink blink smsa mig om ni vill).

Nej jobba var det, så hörs vi imorgon som sagt.
Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

måste man smsa eller räcker det att svara på facebook? ;D haha

2010-09-23 @ 16:37:10
URL: http://la-princesaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0