Söndag

Har haft en helt underbar helg!

I fredags firade vi farmor på kvällen (god mat, fika och massor av prat precis som det ska vara). Robin hämtade mig sedan för en myskväll hos honom. I lördags handlade vi julklappar och julgranar till båda familjerna, vi passade även på att lunch mitt i julrushen (varför stressar folk så mycket redan? Har ju inte ens varit lucia än). På kvällen blev det julbord med trevligt sällskap. Sist men inte minst så har vi spenderat hela dagen med att fira julafton i förskott med pojkvännens familj. Så det blev julbak, julmusik, julklappar, spel och skratt i massor.

Nu känner jag att sova står överst på min "att göra lista". Imorgon blir det jobb och läkaren.

Sleep tight! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0