Getting older

Solen skiner. Fåglarna kvittrar ute, för första gången i år, och Lukas blir en smula galen.

Idag hade jag en sån där underbar morgon. Vaknade klockan 10 helt utvilad (trots att jag låg vaken till 04 och tittade på SATC). Tog en dusch, b.u.sade mig och åt en riktigt god frukost framför SM i längdskidor. Har hunnit läsa lite i The Carrie Diaries också och sorterat bland mina böcker. Så nu funderar jag på vad som händer här näst.
.
På något konstigt sätt känner jag mig rätt vuxen just just nu. Jag känner mig trygg och redo att göra saker. Jag vill resa, flytta hemifrån, resa lite till och bara njuta av att växa upp. Av att bli äldre, av att styra mitt eget liv helt och hållet.  Det är en underbar känsla som ändå känns så främmande.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0