Det är tanken som räknas

Jag sa till mig själv idag att jag absolut inte skulle ligga hemma hela dagen i dag, det är ungefär min absoluta hatsak att göra på helger, usch för att inte göra något alls. Dock blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig... Jag duschade, klädde på mig och sen kom jag inte så mycket längre. Hamnade med datorn i knät och började kolla på resor.
Jag och Robin pratade om att åka till London redan i höstas men precis då blev det kaos med hot och liknande så blev aldrig av. Nu känner jag dock att jag måste iväg så en Londonresa är faktiskt planerad men lite längre fram i vår. Kommer bli toppen sen när vi väl har bokat och allt!
Nu har jag i alla fall lagt mig på mage istället och målat naglarna, vi kan ju försöka inbilla oss att det räknas som att göra lite nytta i alla fall. Ska fortsätta skicka gulliga sms med pojkvännen nu så jag lämnar er en stund.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0