Nu då?

På kvällskvisten av en dag som har gått alldeles för fort så sitter jag nu nyduschad slarvigt klädd i skrynklig tunika och jeans. Att fundera ut vad kvällen kommer att bjuda på är mitt nya mission. Lite blandande funderingar men jag känner verkligen för att göra någonting, fixa till mig lite. Kanske är det för att jag har glidit runt helt ofixad hela dagen.
Just nu känner jag mig som om jag vore 16 igen. Det är hela msn grejen, tror det här är första gången på säkert ett år jag sitter så länge vid msn som jag har gjort idag. Det är väldigt sällan nu för tiden som jag sitter vid datorn på fritiden, det känns liksom så meningslöst att sitta vid datorn när man kommer hem från jobbet. Det räcker med att jag sitter vid datorn där hela dagarna.
Bla bla bla
Har ingen koll på vad jag skriver längre så säger hej nu.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0