Förvirrad

God Morgon!

Ibland undrar jag lite hur mitt huvud fungerar. Jag kan ta det från början så ni hänger med.

Inatt vaknade jag av att min mobil lät (tror det var ett sms, har inte kollat ännu), jag fick för mig att klockan var 06:00 så jag gick upp och hoppade in i duschen. När jag stod där i duschen så kändes allt så konstigt, hade jag verkligen kollat på klockan när jag gick upp. Hur som så duschade jag klart och gick sedan in i mitt rum, tog upp mobilen och tittar på den. Klockan är inte alls 06:00 utan 02:54. Helt ärligt så var det ganska skönt att inse att jag kunde sova tre timmar till men det jag inte förstår är hur förvirrad jag måste vara. Det är nämligen inte första gången det här händer haha.

Nu ska jag i alla fall på lunch.
Vi hörs
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0