Sorg

Det har varit en tuff vecka hittills. Närmare nio timmar både måndag, tisdag och idag. Förmodligen blir det väl så resten av veckan också med tanke på att revisorerna kommer i morgon. Puust.
.
Nog pratat om jobbet känner jag faktiskt. Kan ju dela med mig av något tråkigt också... Ni alla vet vem Lukas är. Min lilla älsklings fågel. Jag kan acceptera att han var gammal men han var ju bara föööör gullig. Vi beslutade, eller jag beslutade, att vi skulle köpa nya. Fattar ni hur tyst det skulle bli här hemma annars. Älskar när fåglar kvittrar. Efter jobbet åkte vi i alla fall och köpte två nya som vi har döpt till William och Fabian. Dessa sötnosar får ni bekanta er med senare, just nu ligger de i hårdträning (de ska banne mig bli tama). Sandy några tips på hur man göra?
.
Nu kallar middagen, vi hörs
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt! Men hörru, börja med matt prata med dem, sen så kan man stegvis öpnna buren ge dem lite godis, från handen och se ifall dem vågar ta osv. Säg till ifall du vill ha lite hjälp:) /ROBERT

2011-03-24 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0