Ozzy Osbourne

Ska precis i skrivande stund börja läsa boken "Jag är Ozzy".
Börjar med att öppna första pärmen. Bläddrar fram några sidor förbi innehållsförteckningen och möts av en sida som endast pryds med meningen:
.
"Dom sa att jag aldrig skulle skriva den här boken!
.
Vänder blad, nästa sida:
.
"Men dom kan dra åt helvete - för här är den"
.
Nästa sida:
.
"Nu måste jag bara komma ihåg nåt..."
.
Nästa sida är blank. Bläddrar ännu en sidan och möter:
.
"Helvete. Jag minns ingenting"
.
Kan nog utan tvekan säga att det är den mest udda inledning jag någonsin läst. Haha men på något sätt är den helt perfekt.
.
Nu ska jag sätta igång med boken, så berättar jag för er sedan vad jag tyckte om den. Enligt "rykten" ska den vara väldigt udda men väldigt underhållande. Det låter i alla fall lovande.
.
Vi hörs om 368 sidor. Kanske till och med tidigare.
Puss

Kommentarer
Postat av: Torparrock :p

Jag hoppas varje sida är sådär.Då kanske jag orkar läsa den:p

2011-10-05 @ 00:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0