Livet

Insåg precis att det var en halv evighet sen jag skrev sist. Inte för att det är något ovanligt när det gäller mig och bloggandet nu för tiden men det är tråkigt. Jag älskar att skriva men på något sätt känns det så enformigt när man göra i stort sett samma sak varje dag.
 
Tro inte att jag är uttråkad av mitt liv för det är jag verkligen inte. Jag mår oförskämt bra just nu. Trivs på mitt jobb, står min nära vänner närmare än någonsin, lär känna nya människor och är bara väldigt tillfreds med min tillvaro.
 
Självklart kan jag titta tillbaka i bloggen och sakna de där dagarna man slutade klockan ett och åkte och fikade med alla kompisar. Eller kvällarna man satt försjunken i datorn för att bli klar med skolarbetet i tid. På något sätt känns det som att den tiden är förbi, det där är inte jag längre. Nu är jag äldre, vuxnar och mognare. Jag har en helt annan livssituation idag jämfört med då och det är jag väldigt nöjd med. Jag har faktiskt jobbat mig hit jag är idag och det ska jag vara otroligt stolt över.
 
Mitt mål är tre inlägg den här veckan. Så får vi se om jag håller det haha.
 
Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0