Sjuk

Nu har jag varit hemma 12 dagar, fattar ni 12 dagar! Okej jag var i vällingby förra helgen den annars så har jag spenderat typ all tid i mitt hem. Har alltså varit sjuk i 12 dagar. En sväng till läkaren i onsdags var väl det mest äventyrliga jag har gjort den här veckan i alla fall. Har man influensa så har man inte mycket att göra åt saken. Men ni förstår säkert att jag är LÄTT less på det nu och bara drömmer om att få göra mig iordning ordentligt och känna mig fin igen. Nu är jag likblek, har mörka ögon efter att jag har sovit så dåligt senaste tiden och håret hänger helt platt. De få positiva sakerna är väl att min halsduk som jag stickat på i en evighet äntligen är klar, mina naglar har blivit målade och min magsäck har krympt några storlekar. Blir en lugn vecka det här också, tror dock att jag ska jobba redan i morgon trots att jag är sjukskriven tills onsdag men vi får helt enkelt se. Vi hörs snart igen, lovar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0