Lycka

Har ni någonsin känt sådan lycka att det pirrar ända in i skelettet. Sån där lycka som gör att man bara vill bara gråta för att man är så lycklig. Sån där närhet att man bara måste ta i ännu hårdare när man kramar för man kan aldrig komma nära nog, man bara måste komma närmare. Sån där kärlek att det nästan gör ont att älska så mycket. Har ni någonsin känt det? Om ni inte har det så kan jag lova er att ni verkligen har något att se fram emot.

Kärleken och lyckan du känner när du tittar in i någons ögon och känner att nu börjar jag gråta. Inte för att jag är ledsen utan för att jag älskar så otroligt mycket. Det är en känsla alla borde få uppleva någon gång för den är helt magisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0