Börja om från början

En stil som inte känns som jag för fem öre, men som jag gillar, nykokt kaffe, dagens andra kopp, och ett tyst och stillsammt kontor.

 

Det känns i luften som att det här kan bli en riktigt skön tisdag. Kroppen känns pigg från igår och även om jag känner mig trött så är jag pigg i huvudet. Testade "Martina Haag" principen igår. Att springa tills det inte är kul längre. Jag gjorde som henne, första löprundan blev 12 minuter, sedan en promenad hem igen, andra löprundan så ökar vi en minut. Det känns som att det här är lite mer min grej, att istället för att pressa mig tills jag spyr och sen orkar jag aldrig springa igen så tar vi det steg för steg, successivt.

 

Kram

 

Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0